کاگاوا: دوست دارم در انگليس بازي کنم
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:53 ::  نويسنده : آرمان

هافبک ژاپني بوروسيا دورتموند پس از ملاقات با فرگوسن، اعلام کرد که دوست دارد در ليگ برتر انگليس بازي کند.


 

شينجي کاگاوا هافبک تهاجمي باشگاه بوروسيا دورتموند آلمان به انگليس سفر کرد و با سر الکس فرگوسن سرمربي منچستر يونايتد براي پيوستن به اين باشگاه مذاکره کرد.



قرارداد اين بازيکن در سال 2013 به پايان مي‌رسد اما ميشاييل زورک مدير ورزشي باشگاه دورتموند اعلام کرده بود که اين بازيکن 23 ساله درخواست تمديد قراردادش را رد کرده و قصد دارد در تابستان امسال از اين تيم آلماني جدا شود.



کاگاوا اعلام کرد که باشگاه‌هاي زيادي با او تماس گرفته‌اند اما او دوست دارد در رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس بازي کند. وي پس از ملاقات با الکس فرگوسن سرمربي منچستر يونايتد گفت: هنوز تصميم خود را نگرفته‌ام. فرگوسن حرف‌هاي خوبي به من زد. تا کنون چند باشگاه با من تماس گرفته‌اند اما نمي‌توانم بگويم کدام گزينه بهتر است.



اين بازيکن 23 ساله ژاپني گفت: مايلم به باشگاهي بروم که بتوانم در آنجا رقابت کنم. بازي کردن در رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس را دوست دارم.



وي درباره محبوبيتش در بين هواداران بوروسيا دورتموند گفت: هواداران دورتموند طوري رفتار مي‌کنند که انگار من سال‌هاست در اين باشگاه حضور دارم و فکر مي‌کنم که خيلي دوستم داشته باشند. در مدتي که در دورتموند بودم همه چيز عالي بود. سرمربي و هم‌تيمي‌هايم فوق‌العاده بودند. کلوپ سرمربي دورتموند به من گفت که هروقت دوست داشته باشم مي‌توانم به باشگاه بازگردم.



کاگاوا در فصل جاري 42 بار براي دورتموند به ميدان رفت و با 17 گل و 13 پاس گل نقش عمده‌اي در دو قهرماني اين باشگاه در بوندسليگا و جام حذفي آلمان داشت.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 63
بازدید ماه : 2595
بازدید کل : 44652
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1